Klanten
Kantoren, woningbouwverenigingen, verenigingen van eigenaren, winkels, makelaars, gezondheidszorg en aannemers (bouw). Tevens verrichten wij werkzaamheden voor collega-bedrijven in de vorm van onderaanneming.
Werkzaamheden
Schoon en representatief houden van leef, algemene, openbare en werkruimten.
Specialismen
Glasbewassing, gevelreiniging (denk ook aan kozijnen), vloeronderhoud en renovatie.
Mijn kwaliteitsfilosofie
De klant baseert zijn oordeel over de kwaliteit van mijn dienstverlening op een vergelijking tussen aanvankelijke verwachtingen en de feitelijke ervaringen. Wanneer aan de verwachtingen wordt voldaan, is de klant tevreden. Wordt er niet aan voldaan, dan is de klant teleurgesteld. Wordt de verwachting overtroffen dan is de klant meer dan tevreden.
De waardering van de kwaliteit geldt zowel het proces van de dienstverlening als het uiteindelijk resultaat ervan. De manier waarop ik de dienst verleen is minstens zo belangrijk als de dienst zelf. Klanten hechten veel belang aan interpersoonlijke contacten, zoals bereidheid tot helpen en betrouwbaarheid.
Bijzondere of uitzonderlijke verrichtingen zijn bepalender voor de beoordeling van kwaliteit dan normale verrichtingen. Zodra er zich uitzonderingen/problemen voordoen wordt het contact tussen klant en mij geïntensiveerd. Ook wanneer de dienstverlening normaal gesproken weinig intense contacten vergt, hecht mijn klant aan persoonlijke bejegening.